پزشک و مشاوره

تخفیف بالای

circles

روغن خراطین حجم دهنده لب و گونه

سبد خرید شما خالی است.
ریال,1,920,000

روغن خراطین هیرا

 

کرمی که برای تهیه روغن خراطین استفاده می‌شود، دارای نام علمی آیزینیا فتیدا (Eisenia fetida) است که در زبان فارسی به کرم قرمز خاکی حلقوی بارانی و در سطح بین‏ المللی به کرم قرمز کالیفرنیایی (Red Worm California) معروف است.

کرم خاکی قابلیت ترمیم و ساخت پروتئین دارد و از زمان های قدیم در طب سنتی ایران و چین جهت حجم دهی به عضلات مورد استفاده قرار می گرفته است. این روغن دارای ۷۰ درصد پروتئین و ترکیبات امگا ۳، امگا ۶، امگا ۹ و مواد مغذی فراوان است. همچنین وجود ترکیباتی نظیر ریبوفلاوین، پانتونیک اسید، تیامین، پیریدوکسین، ویتامین ب ۱۲، اسید فولیک و بیوتین در این روغن تاثیر به سزایی در غذا رسانی به بافت‌های پوستی و تولید کلاژن دارد.

این روغن دارای خواص متفاوتی نظیر اثرات آنتی اکسیدانی و محرک رشد سلولی است و استفاده از آن باعث بازسازی اپی تلیوم و افزایش سنتز برخی فاکتور‌های رشد می‌شود. در مکانیسم این محصول می‌توان افزایش مقدار کلاژن، تکثیر فیبروبلاستی، تحریک روند رگزایی و کاهش تعداد سلول‌های آماس را نام برد.

روغن طبیعی خراطین با قدرت شگفت انگیز خود در افزایش حجم می تواند گزینه مناسبی برای حجیم کردن و تغییر سایز لبها و برجسته نمودن گونه و عضو مورد نظر باشد. خاصیت این روغن در طول سالیان طولانی به اثبات رسیده است و افراد با جنسیت های زن یا مرد می توانند جهت حجم دهی به عضلات به صورت ایمن از آن استفاده کنند.

از دیگر کاربردهای مهم و اصلی روغن خراطین، کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم ، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. همچنین با ایجاد شفافیت و درخشندگی در پوست موجب لطافت و نرمی فوق العاده نیز می شود روغن خراطین که یکی از کرهای گرانقیمت در جهان است در کمرنگ کردن و محو نمودن لک های پوست نیز تاثیر دارد.

موارد مصرف روغن خراطین

  • حجم دهی به عضلات صورت ،گونه و لب
  • افزایش سایز سینه و بزرگ کردن باسن
  • افزایش سایز اندام تناسلی
  • شفاف سازی و رفع چین و چروک پوست

روش مصرف:

قبل از مصرف باید پوست ناحیه مورد نظر را شستشو دهید، پس از خشک کردن، مقدار مناسبی از روغن خراطین را روی پوست مالیده به مدت 4-5 دقیقه ماساژ دهید تا کاملا جذب شود. برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید این عمل را حداقل روزی دو بار و به مدت 3 ماه انجام دهید.

نکات قابل توجه:

این محصول فقط جهت استعمال خارجی است.

دور از دسترس کودکان و نور مستقیم خورشید نگهداری شود

رتبه: 

معرفی اتسز

مقاله ها

مقالات


لوسیون معرفی

-

   

واتس آپ

ارسال پیامک

        

جهت تماس کلیک کنید

      

 

تلفن دفتر مرکزی و فروش :

021-44285807

سامانه پیام کوتاه : 500057076215297