پزشک و مشاوره

تخفیف بالای

circles

آیا رفع سفیدی مو واقعیت دارد ؟

سبد خرید شما خالی است.

آیا رفع دائمی سفیدی موها واقعیت دارد؟

سفیدی مو چیزیه که همه افراد اونو تجربه می کنند اما خیلی ها زودتر از موعود این اتفاق تلخ رو تجربه می کنند و به دنبال راه چاره برای رفع این مشکل هستند. خیلی از افراد هستند که حاضرند برای رفع سفیدی موهاشون قیمتهای بالایی بپردازند و از یکسری محصولات رفع سفیدی مو استفاده کنند. اما آیا این محصولات واقعا تاثیر مثبت دارند یا نه؟

زمانی که سلول‌های سازنده رنگ موها بمیرند، رنگ سفید ظاهر می شود. بنابراین مصرف خوراکی‌ها شاید تا اندازه‌ای بتونه باعث به تعویق افتادن سفیدی موها شوند، اما نمی‌توانند مانع آن شوند.

در قدیم موهای افراد در اثر بالارفتن سن و پیر شدن و ژنتیک سفید می شد. اما امروزه دلایل تازه و جدیدی برای این امر وجود دارد. امروزه موی افراد در اثر عواملی مثل استرس و اضطراب، خستگی و بیخوابی، و تغذیه نامناسب سفید میشود

این روزها تبلیغات زیادی رو در زمینه رفع سفیدی مو میبینیم اما به گفته محققان هنوز هیچ تحقیق علمی موفق نشده راهکاری برای بازسازی سلول ‌های رنگدانه سازی که مرده‌اند، پیدا و اونارو برای ساختن رنگ تحریک کنده. بنابراین تمامی تبلیغات در این زمینه واقعیت ندارند و فاقد اعتبار علمی هستند. این روزها محلول ها و شامپوهای زیادی در تلوزیون توسط چهره های معروف تبلیغ میشن و به گفته خودشون باعث رفع سفیدی مو میشن. اما واقعیت اینع که این محصولات مثل رنگ مو هستند و بعد از استفاده مورو سیاه میکنند اما به محض قطع استفاده از محصول موها به حالت سفید و اولیه خودشون برمیگردن.

مو وقتی سفید میشود که دهیدراته میشود و رنگدانه برای همین بوجود نمی آید و باعث سفیدی مو میشود.حالا اگر جلوی این مشکل را گرفت چی میشه ؟؟؟؟

بله موها سفید نمیشوند و به حالت اولیه و رنگ طبیعی موها بر میگردن...رنگ طبیعی مو !!! و نه سیاه !!!!1

پس لطفا محصولی تهیه کنید که در درجه اول مجوز تولید و دوم پروانه سیب سلامت از غذا و دارو داشته باشد 

ولی مهم تر از همه اینه که محصول تولید یک مجموعه با سابقه باشد والا خیلی شرکتهای یک روزه تولید می کنند و میفروشن و فردا نیستن که شما حتی بتونید سوالی بپرسید

معرفی اتسز

مقاله ها

مقالات


لوسیون معرفی

-

   

واتس آپ

ارسال پیامک

        

جهت تماس کلیک کنید

      

 

تلفن دفتر مرکزی و فروش :

021-44285807

سامانه پیام کوتاه : 500057076215297